Duits concern verkoopt voor bijna half miljard aan windturbines in Brazilië

AMSTERDAM – De Duitse windturbinefabrikant Fuhrlander gaat naar verwachting voor 524 miljoen dollar (400 miljoen euro) aan turbines verkopen aan Brazilië deze maand.

Het Zuid-Amerikaanse land heeft naar verluidt steeds meer behoefte aan groene energie.

In totaal wordt er voor 400 megawatt aan turbines geleverd aan 3 ontwikkelaars. Verder bouwt Fuhrlander aan een fabriek voor turbines.

Een projectmanager vertelt tegenover persbureau Bloomberg dat Brazilië een van de belangrijkste markten is voor het bedrijf.

Lees meer artikelen over dit onderwerp

25 gedachten over “Duits concern verkoopt voor bijna half miljard aan windturbines in Brazilië

  • 15 oktober 2018 om 07:05
    Permalink

    【產後痔瘡】告別痔味人生─產後痔瘡脫垂的痛就交給渾然天成,還妳健康小菊花! 沒有人跟我說過,原來生完小孩會有痔瘡脫垂的問題QAQ,疼痛的屁屁每次解便都是一次煎熬…小菊花都快變成向日葵了!!!

  • 16 oktober 2018 om 17:50
    Permalink

    介紹INFINESSE WHITE肌膚保養系列。

  • 20 oktober 2018 om 20:40
    Permalink

    Instagram 新功能「IGTV」?IGTV 到底用來幹嘛? – STYLE-TIPS.COM 自 Instagram 成功被 Facebook 收購,功能也有相對應的融合,S…

  • 21 oktober 2018 om 20:05
    Permalink

    以低能量的1064-Q激光反覆掃於皮膚表面,逐步改善皮膚色素問題。 治療時產生的熱能能促進膠原蛋白的再生,回復肌膚彈性。 使用7mm平行光光頭,使輸出的激光更溫和及均勻。功效: 去除紋身 美白及去除面毛 令整體膚色更白更均勻 減淡及去除荷爾蒙斑或反黑 增加皮膚膠原蛋白,改善皮膚彈性 減淡深層色斑 : 黃褐斑,荷爾蒙斑,蝴蝶斑 以低能量的1064-QS激光反覆掃於皮膚表面,逐步改善皮膚色素問題 使用8-10mm平行光光頭,使輸出的激光 更溫和及均勻 1. 激光能透進皮膚深層 2. 激光被黑色素吸收 3. 產生熱能將黑色素體分解 4. 被呑噬細胞吸收及排出體外

  • 20 november 2018 om 07:02
    Permalink

    QPR returned to the top of the Championship with former Blackpool winger Matt Phillips among the scorers in their 2-0 victory at Bloomfield Road. Blackpool 0 QPR 2: Phillips and Austin send Rangers top with hard fought win

  • 2 maart 2019 om 22:57
    Permalink

    Read our in-depth iPhone XS Max review
    Read our hands-on iPhone XR review
    link
    Read our hands-on Apple Watch 4 review
    iPhone XS price and release date
    iPhone XS

  • 9 maart 2019 om 02:03
    Permalink

    Inter Rapid Wien live score (and video online live stream*) starts on 21.2.2019. at 20:00 UTC time at San Siro/Giuseppe Meazza stadium, Milan, Italy in UEFA Europa League, Knockout stage – Europe. Here on SofaScore livescore you can find all Inter vs Rapid Wien previous results sorted by their H2H matches. Links to Inter vs. Rapid Wien video highlights are collected in the Media tab for the most popular matches as soon as video appear on video hosting sites like Youtube or Dailymotion. We’re not responsible for any video content, please contact video file owners or hosters for any legal complaints tinyurl.

  • 9 april 2019 om 08:29
    Permalink

    Rai News: il primo canale all news italiano. Scopri le ultime notizie in tempo reale. News e aggiornamenti su politica, cronaca, esteri, economia, sport e attualita.

  • 14 april 2019 om 00:30
    Permalink

    The Portuguese road Prevention agency (PRP) has this week called for more and improved traffic stops in Portugal. The agency has also deemed current actions by law enforcement officials as ineffective in dealing with the majority of serious traffic offences.

  • 21 september 2019 om 16:23
    Permalink

    ncfazxouxhz,Very helpful and best artical information Thanks For sharing.I LOve your Blog!

  • 23 september 2019 om 02:01
    Permalink

    mxhjtimjc,Quality blog, keep up the good work. You may check our website also!I LOve your Blog!

  • 6 oktober 2019 om 08:16
    Permalink

    Thanks! Add me on on snapchat LanaShows I have nudes!