AD weigert rectificatie, omvormer zonnepanelen niet gehackt en niet oorzaak hoge telefoonrekening

Het Algemeen Dagblad weigert een artikel te rectificeren waarin de krant schrijft over een consument wiens omvormer van zijn zonnepanelen gehackt zouden zijn.

Het Algemeen Dagblad (AD) maakte dinsdag 26 juni melding van de opmerkelijke zaak. Een klant van Tele2 zou door het hacken van de omvormer van zijn zonnepanelen een torenhoge telefoonrekening hebben.

Lees het hele artikel hier op SolarMagazine.nl…

Ontvang de nieuwsbrief van Groene Courant!