Zonnepark bij vliegveld Teuge financieel haalbaar

AMSTERDAM – Het is financieel haalbaar om een zonnepark van 4 hectare aan te leggen op of bij Luchthaven Teuge in Gelderland.

Een zonnepark van Power One
C: Windwärts Energie GmbH

Dit stellen Bron Solar en de lokale coöperatie EnergieRijk Voorst (ERV). In samenwerking is gebleken dat het financieel en technisch haalbaar is, aldus ERV tegenover De Stentor.

Een investering van ongeveer 2,5 miljoen euro is nodig om het project van de grond te laten komen.

Bewoners in en nabij Teuge mogen binnenkort hun mening laten horen.

In totaal zou het zonnepark een omvang van 4 hectare kunnen krijgen, maar op het vliegveld is maar ruimte voor 1,5 hectare. Voor de overige 2,5 hectare is nog geen plek gevonden.

Meiltje de Groot, directeur van de luchthaven verklaart het opwekken van groene stroom een goed idee te vinden, maar ze is nog onbekend met precieze plannen.

Vraag hier uw gratis offerte aan voor zonnepanelen (Advertorial)

11 gedachten over “Zonnepark bij vliegveld Teuge financieel haalbaar

  • 23 november 2019 om 21:47
    Permalink

    Howdy! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted
    keywords but I’m not seeing very good gains. If you know of any please share.
    Thank you!

  • 25 november 2019 om 02:57
    Permalink

    I think this is among the most significant information for me.
    And i am glad reading your article. But wanna remark on few
    general things, The site style is wonderful, the articles is really
    nice : D. Good job, cheers

  • 25 november 2019 om 23:43
    Permalink

    Fantastic beat ! I wish to apprentice even as you
    amend your web site, how can i subscribe for a blog website?
    The account aided me a applicable deal. I have been tiny bit familiar of this your broadcast offered
    vivid clear idea

  • 29 november 2019 om 05:32
    Permalink

    Do you have a spam issue on this site; I also am a blogger, and I was wondering your situation; many of us have developed some nice practices and we are looking to trade
    solutions with others, why not shoot me an e-mail if
    interested.

  • 4 december 2019 om 10:33
    Permalink

    This article will help the internet viewers for building up
    new web site or even a blog from start to end.

  • 6 december 2019 om 12:01
    Permalink

    I am extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your weblog.
    Is this a paid theme or did you customize it yourself?
    Either way keep up the excellent quality writing, it’s rare to see a nice blog like
    this one these days.

  • 9 december 2019 om 01:06
    Permalink

    Hey there! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers and starting a new project in a community in the same niche.

    Your blog provided us beneficial information to
    work on. You have done a marvellous job!

  • 10 december 2019 om 02:43
    Permalink

    Pretty great post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say
    that I’ve truly enjoyed browsing your blog posts. After all I
    will be subscribing in your feed and I am hoping you write again very soon!